Odsetek reklamacji jest niewielki. Zapewniamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Posiadamy wszystkie części zamienne, które oferujemy także do sprzedaży – patrz cennik poniżej.

W naszym interesie leży jak najszybsze rozpatrzenie wszystkich reklamacji, więc nie musisz się martwić, że będziesz czekać dłużej niż to konieczne. Gwarancja rozpoczyna się w dniu odbioru produktu (od kuriera, z poczty lub sklepu). Wszystkie towary objęte są ponadstandardową 36-miesięczną gwarancją. Sprzedawca odpowiada za wady produktu, które towar posiada w chwili odbioru przez Kupującego lub które ujawnią się w okresie gwarancji. Powyższe nie dotyczy wad spowodowanych niedbałą obsługą lub uszkodzeniami mechanicznymi.

 

Proces reklamacji

W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu prosimy o kontakt z nami na infolinii +48 574 481 421 lub drogą mailową na adres
servis@viparspectra.pl.
Następnie odeślij towar na nasz adres (ID 98279603, VIPARSPECTRA, Przesyłkownia.pl, Mostowa 4, 43–400 Cieszyn) wraz z opisem wady i kopią faktury.

 

Cennik części zamiennych dla serwisu pogwarancyjnego

Dioda LED 10 zł/szt.
Źródło 100 zł/szt.
Wentylator 500 zł/szt.
Okablowanie 400 zł